место

место

вторник, 15 марта 2016 г.

Seoul Fashion Week 2016 S/S: KUMANN YOO HYE JIN


On a jouney 

На пути 



"Kumann" was a custom-made women’s wear studio founded in 1965 by EunHwan Oh. As her business matured, in 1979, she launched her ready-to-wear brand, ‘OH EUN HWAN Boutique’, which is one of the well-respected designer brands in Korea. In 2010, HyeJin Yoo began reviving the heritage of the studio, "Kumann".

Бренд "Kumann" был создан О Ын Хва в 1965 году, как студия женской одежды на заказ. А уже в 1979 году, Ын Хва создала свой собственный бренд "Бутик О Ын Хва", который является одним из самых уважаемых дизайнерских брендов в Корее. В 2011 году дизайнер Ю Хэ Чжин присоединилась к бренду и начала возрождение велико наследия "Kumann".




An ethos of KUMANN, beyond post-modern era, has been redefined by HyeJin Yoo in a contemporary avant-garde by modernizing heritage of the brand and reconfiguring the images of the brand especially in focusing creative structure and sculptural details along with a search of new materials and fabrications.

Пост-модернический облик бренда, был изменен дизайнером на современный авангард, путем модернизации наследия бренда и реконструкции самого образа, особенно в фокусировании на структуре и деталях, и на поиске новых материалов и производства. 




Ready-to-wear collections of KUMANN YOO HYE JIN have been configured in an approach of half-couture with artistic concepts and forms. HyeJIn Yoo keeps experimenting on unique silhouettes and shapes in structured designs with inventive digital textile printing. Target group of the brand is fashion-conscious people in multi-age who place value on originality, creativity, and exclusiveness. And yet, designs are easy to wear and attractive to any occasion.

Готовые к ношению коллекции бренда были максимально приближены к кутюр с артистическим концептом и формам. Дизайнер Ю Хэ Чжин продолжает экспериментировать на уникальных силуэтах с использованием цифровой печати на текстиле. Целевая группа бренда - это молодые люди, которые знают толк в моде и могут оценить оригинальность, креативность и эксклюзивность. И все же, дизайн легок в носке и подходит для любого случая. 



The Inspirations of this season came from the imaginings about travelers who are beginning their journey to their own imaginative land of exoticism. A re-conception of an unexperienced ethnicity that they might come across on their journey by stumbling on something exceptional and/or idiosyncratic in somewhere untraveled is the concept of this season

Вдохновение для коллекции в сезоне весна/лето 2016 пришло из представления о путешественниках, которые начинают свой путь к своей собственное экзотической земле. Представление о различных этнических культурах, которые они могли бы встретить на своем пути - является концептом этого сезона.  



By this colors and tapestries graphics , creates a sense of the exotic surrounding environment, as if we were really traveling in South America or Africa.

 Эти цвета и графика в виде гобеленов, создают ощущение экзотической окружающей среды, как будто мы и правда путешествуем по странам Южной Америки или Африке. 




Denim and cotton, khaki, terracotta red, beige, white and black  are very non-standard and heavy choice for brightl and light spring-summer season, but of course, perfectly suitable for the concept of this collection.

Деним и хлопок, хаки, терракотовый красный, бежевый, белый и черный - весьма нестандартный и тяжеловатый выбор для яркого и легкого весенне-летнего сезона, но несомненно, идеально, подходящий под концепт коллекции. 







Backstage












                                             Report for K-plus magazine: Nadi G
Photo for K-plus magazine: Lian Olga

Комментариев нет:

Отправить комментарий